Visites:

diumenge, 15 de novembre del 2015

LA MEVA MARE IRENE

Irene és el nom que tenim en comú la meva mare i jo,perquè físicament, som el dia i la nit.



Ella és morena, té la cara rodona ,amb els ulls grossos i foscos, característiques de les seves arrels andaluses , per això quan  esta enfadada treu foc  pels queixals.
És una persona molt detallista i ordenada, li agrada tot al seu lloc però també dir que xarra pels descosits, és molt alegre i activa, no se li acaven mai les piles.



Sempre va amb roba fosca perquè diu que és molt elegant i no saps mai lo que pots trobar.


                                                       AQUESTA ÉS LA MEVA MARE!!!!!!!!!

                                                                                              Irene Masot Soria       5é

8 comentaris:

  1. Que graciós Irene, és molt divertit, teniu més coses en comú?
    Et felicito pel teu escrit!!! Molt bé!!!

    ResponElimina
  2. Molt bé Irene et felicito pel teu text m'ha agradat molt segur que igual que tots.

    ResponElimina
  3. Irene molt ben descrit m'ha fet gràcia el que has dit de que quan s'enfada treu foc pels queixals.
    M'ha agradat molt!!!

    ResponElimina
  4. Irene es molt bonic m'ha agradat moltissim la part que m'ha agradat mes és quant diu que quant s'han fade treu foc pels queixals es molt bonic felicitats!!!

    ResponElimina
  5. Irene magradat molt aquet text.
    Ja m'ho creec que treu foc dels queixals et feliçito

    ResponElimina
  6. Irene
    M' agradat molt la teva descripció. El que m'agradat més del que has dit és que sou el dia i la nit.
    Felicitats pel teu escrit!!!!

    ResponElimina
  7. Irene m' agradat molt la teva descripció de la teva mare Irene i m'ha fet molta gracia quan he llegit que sou el dia i la nit
    ES MOLT BONIC!!!

    ResponElimina
  8. Es molt bonic irene es nota que as fet bones idees es molt bonic que diguis que sou el dia i la nit en general ma agradat molt tot el que asescrit sobre la teva mare. Ma fet gracia quan as dit el de la roba fosca i elegant perque esveritat no saps mai que trovar.MOLT BÉ IRENE!!!

    ResponElimina