Visites:

dimecres, 16 de desembre del 2015

LA MEVA HABITACIÓ

La meva habitació és petta,i les parets estan pintades de cercles liles.A la paret del fon hi ha un penjador i un armari petit.
Ala paret dret hi ha un armari gran,on posso els vestits.A la pared esquerre hi ha el llit,i a la paret de la porta hi ha un armari on a damunt hi tinc els pintaungles i les pulseres.
Adevaix el llit hi tinc nines però jo ja no jugo són per la meva navoda.
La meva habitació s'asembla molt a la de la meva cosina.
¡ Així és la meva habitació espero que hos agradi !



                                                                                                                         Carmen Navarlaz Buñales
                                                                                                                                                      5è
 

2 comentaris:

  1. muy bien taticaaa enaraguenaaa felicidades carmen ojala jo tubiera la misma habitacion

    ResponElimina
  2. sonia buñaleas buñales18 de gener del 2016, a les 11:45

    me a gustado mucho tu escrito carmen que purdas acer muchos mas

    ResponElimina