Visites:

dijous, 17 de desembre del 2015

LA MEVA HABITACIÓ

La meva habitació es rectangular ,té una superficie de 10m2 (aprox).El color de les pareds el vaig triar jo. Una pared és rosa fucsia i les altres lila-griós .

Els mobles són de color blanc .Hi ha : un llit un armari de dos porte un escriptori, una prestatgeria , un moble de calaixos i un moblet que fa de tauletadenit. La vanua , cortines i coixins són de color rosa i blanc. Hi hauna foto de la meva Comunió , una lampara, fotos amb el pare , la mare,el Marc; una col·lecció de llibres les meves nines i encara alguns "pelutxes" de cuant era petita. 


La meva habitació és el meu refugi on tinc els meussecrets, on escolto música , on trio laroba...On somio avegades desperta o avegades dormida.


Laia Mesa 5è

2 comentaris:

  1. Molt be Laia Mesa, molt ben detallat la teva habitació.
    També m'ha fet grácia el que fas! Com pots somiar desperta?!

    ResponElimina
  2. Molt be Laia Mesa, molt ben detallat la teva habitació.
    També m'ha fet grácia el que fas! Com pots somiar desperta?!

    ResponElimina