Visites:

dilluns, 7 de desembre del 2015

LA MEVA HABITACIÓ



La meva habitació és molt infantil,com que he fet els 10 anys,hem decidit amb els meus pares fer  un canvi per a poder  tindre un lloc per estudiar i per estar amb els meus amics.

Entrant per la porta, a la paret del fons , damunt del meu llit ,hi ha  una gran foto de la meva comunió i al seu costat,el meu nom amb unes lletres grosses de color blanc i rosa.A la paret esquerra està el meu armari de tres portes,i  al seu costat, un escriptori, a on tinc una bola del món i unes nines. A la dreta hi ha un altre escriptori a on estudio,també hi ha una finestra  que dona a un pati.

És  un gran canvi,m’agrada més com esta ara.
                                                      


                                                                      IRENE MASOT SORIA               5è

1 comentari:

  1. Carmen Navarlaz Buñales9 de desembre del 2015, a les 18:40

    Irene m'ha agradat molt el teu escrit ,també m'agradat el canvi que as fet.Espero que algun dia mensenyis la teva habitació.
    També espero que et facin comentaris.

    ResponElimina