Visites:

dijous, 4 de febrer del 2016

FEM RIMES...

L' Enric de llet en beu un bol

i amb la força fa  un gol.


A L'Elvira li agrada cantar

però tambè fa molt bé el ballar.


Hi havia una nena que tenia una nina

i tambè tenia un llapis de mina.

 

L'Angelita mira el retllotge

mentre menja un formatge


Màgica era la meva llibreta 

en obrir-la, sortia una oreneta.


Salta el riu la granota

que sembla una senyora pilota.


A la cuina de Miralcamp hi ha una tassa

que al damunt tè una bossa.


Aquella noia mira 

seriosament la fusta de la cadira


Angelita Flores i Josefa Navarlaz

6è de Primària



15 comentaris:

  1. Èric Pedrós Ginestàr4 de febrer del 2016, a les 19:13

    Molt be Angelita i Josefa, bones rimes. Molt originals i divertides. Feliçitats!!

    ResponElimina
  2. Molt bon treball Angelita i Josefa. M'han agradat molt les vostres rimes. Es nota que treballeu molt bé juntes. Felicitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Judit traballo molt bè amb L'Angelita

      Elimina
  3. Molt bon treball Josefa i Angelita. Heu fet rimar totes les paraules del final de cada linea. Felicitats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Alicia per felicitarme ;)

      Elimina
  4. M'agradat molt aquest treball que heu fet entre les dos es note que heu treballat.

    ResponElimina
  5. ole!prima me a gustauu muchooo :);)

    ResponElimina
  6. de naaaa primikaaa :):) jajaja

    ResponElimina
  7. Carmen Navarlaz Buñales10 de febrer del 2016, a les 18:14

    M'ha agrada molt les vostres rimes estic molt contenta amb vosaltres perquè la Josefa es la meva germana i la Angelita perquè és la meva amiga FELICITATS.

    ResponElimina
  8. Bones rimes i felicitats a tots :-)

    ResponElimina