Visites:

dimecres, 2 de març del 2016

ELS DURES




L’altre dia  a classe de catala
Historia de lletra vaig treballar
I no volíem  aturar-nos  perquè això  ens va motivar

De deures ens va manar
Fer una petita historia
Que molt ens va agradar

Jo anava passejant  
I mentrestant pensant 
Quina lletra podría triar

I a la conclusió que vaig arribar
Va ser que no sabía quina lletra triar
I això als meus amics els hi vaig explicar

I la senyoreta  em va mirar
I quan pensaba que anava a cridar
Ella em va animar

A casa també ho vaug explicar
i ells hem van ajudar
i amb la seva ajuda els deures vaig acabar

Sebas  Navarlaz

 6è de primària

5 comentaris:

  1. Moltes felicitats Sebas!!! Ha estat molt bé el teu text, m'ha agradat molt i las fet del mateix tema que jo.

    ResponElimina
  2. Molt bé sebas!! quines ritmes això esta molt ben distriubuit i et meriexes... Un FELICITATS!!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Sebas. Aquest poema dels deures es molt divertit, perquè té moltes rimes i rodolins.

    ResponElimina
  4. felicitats sebas!!!!! Has fetr un molt bon traball!!!Peró has fet una gfalta suposo que ha sigut sense bulguer al pasar-ho a l'ordenadoe es:A casa també ho VAUG explicar.
    voldres dir vaig ,no??

    ResponElimina
  5. Hola Sebas, m'ha agradat molt el teu text sobre els deures. Al final quina lletra vas triar? FELICITATS!!!

    ResponElimina