Visites:

dimecres, 9 de març del 2016

ELS DEURES

A classe de català vam fer una historieta
de la i, una lletra petiteta.
Després ens van manar
els,  deures que consistien en la história d'una lletra redactar.

Després, quan de l'escola vam sortir
vaig pensar pel camí
quina lletra elegir.

I a la conclusió vaig arribar
que cap lletra podia triar,
i així vaig continuar.

L'endema quan a l'escola vaig arribar
a la senyoreta ho vaig comentar
i ella em va dir no se que de reflexionar.

Quan a casa vaig arribar
la paraula als pares vaig preguntar
i ells no es van enfadar, hi havia un motiu ha aparentar,
però el que importa és que  em van contestar.

Tant bon punt el significat de la paraula em van dir, jo em vaig acontentar
pel resultat dels deures que ens van manar.
Vaig estar contenta
de no haver pres una decisió dolnta

Arnau Torres Solé

1 comentari:

  1. ARNAU, FELICITATS es super divertit i original !!!!!!!!continua aixi!!!Peró hi ha una falta as posat:
    de no haver pres una decisió DOLNTA,voldires dir DOLENTA!!!

    ResponElimina