Visites:

dijous, 21 d’abril del 2016

VAIG AL CAMP NOU



Dissabte 26 de Març del 2016.
10:30 h Estic molt nerviós perquè avui a la tarda vaig a veure un partit de futbol. Vaig al Camp Nou a veure el Clàssic Barça-Madrid. El partit és a les 17:00h.



12:30h Estem apunt de marxar de Miralcamp amb els meus pares i la meva germana. Pararem a mig camí per dinar.
13:30h Estem dinant  en un restaurant d’Igualada.



16:30h Hem quedat amb uns amics per anar a veure el partit. El lloc de trobada és a la porta 15. El meu pare va dir:”Hola nois, com esteu?” Ja som dins el camp esperant que comenci el partit. Tots cridàvem:”Barça,Barça”.



19:00h S’ha acabat el partit. El Barça ha guanyat 5-0!!!
Tots cantàvem:”Oéééé,Oéééé,Oéééé”. Ha sigut molt divertit.

Blai Balagué Brufau 4t

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada