Visites:

dilluns, 2 de maig del 2016

EL CLÀSSIC

A continuació us faré la retransmissió del partit Barça Madrid.

30 de gener de 2016, partit de futbol al camp del F. C. Barcelona,
Barça contra Madrid.

Minut 3 gol de Messi, minut 10 expulsió de Isco, minut 15 gol de Messi, minut 30 gol de Súarez, minut 45 gol de Cristiano
Ronaldo, minut 50 gol de Bale, minut 66 gol de Neymar, minut 80
gol de Benzema.

Resultat del partit 5 a 3 guanya el Barça.

I fins aquí la retransmissió del Clàssic. Esperem el pròxim partit al camp del Madrid.

Unai Miret Gràcia

4t

5 comentaris:

  1. Nathalie Navarlaz Navaralaza11 de maig del 2016, a les 16:21

    felicitas unai m´ha gradat molt

    ResponElimina
  2. Carmen Navarlaz Buñales30 de maig del 2016, a les 11:45

    Felicitats Unai m'agrada molt el teu traball perque a mi també m'agrada una mica el futbol
    FELICITATS.

    ResponElimina
  3. Josefa Navarlaz Buñales30 de maig del 2016, a les 11:48

    M'agradat molt el teu traball sobre el futbol FELICITATS UNAI!!!!

    ResponElimina
  4. Unai està molt ben fet aquest treballa mi també m'agrada el FCB i estic molt content de que agi guanyat el clàssic.

    ResponElimina
  5. m'agradat el teu treball que has fet MOLTES FELICITATS UNAI.

    ResponElimina